FAQ

Kto może kupować w sklepie?
Klientami sklepu mogą być zarówno konsumenci, jak odbiorcy instytucjonalni, prowadzący działalność gospodarczą.

Jak zamawiać?
Złożenie zamówienia odbywa się po uprzednim zapoznaniu się z Regulaminem i zaakceptowaniu go oraz wypełnieniu formularza zamówienia.
Podczas wypełniania formularza zamówienia wszystkie pola oznaczone jako “wymagane” muszą zostać uzupełnione odpowiednimi danymi Klienta. Tylko wtedy możliwe będzie rozpoczęcie procesu realizacji zamówienia oraz wystawienie faktury VAT.
Do wypełnienia formularza niezbędne są następujące dane:
– imię i nazwisko lub pełna nazwa firmy
– adres do wysyłki oraz w przypadku firm - adres firmy jaki widnieć ma na fakturze
– w przypadku firm - numer NIP
– numer telefonu
– imię, nazwisko, email osoby zamawiającej
Zamówienie odbywa się poprzez wybranie odpowiedniego towaru, dodanie go do koszyka zakupowego, wybranie rodzaju płatności i podanie adresu dostawy. Po dokonaniu zamówienia na adres e-mail Klienta, podany w formularzu, automatycznie wysłane zostanie potwierdzenie zamówienia wraz z listą zakupionych produktów.

Czy do złożenia zamówienia konieczne jest utworzenie konta w sklepie?
Do złożenia zamówienia nie jest konieczne założenie konta w sklepie. Polecamy utworzenie konta w przypadku, gdyby chcieli Państwo dokonywać zakupów u nas cyklicznie - do czego oczywiście zachęcamy. Po zalogowaniu na konto dostępna będzie m. in. historia dotychczasowych zamówień.

Jakie dane potrzebne są do rejestracji w sklepie?
Aby zarejestrować się w sklepie gabart.pl konieczne są następujące dane:
– adres e-mail
– hasło.
W dalszej kolejności można uzupełnić profil klienta podając:
– imię i nazwisko lub pełna nazwa firmy
– adres do wysyłki oraz w przypadku firm - adres firmy jaki widnieć ma na fakturze
– w przypadku firm - numer NIP
– numer telefonu
– imię, nazwisko osoby zamawiającej
Uzupełnienie profilu klienta nie jest konieczne do założenia konta. Dane te będą potrzebne w momencie składania zamówienia.

Jak płacić za towary?
W sklepie internetowym gabart.pl dostępne są trzy rodzaje płatności:
– gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Gabart: ul. Nocznickiego 31a, Warszawa, w dni robocze w godz 8:30-16:30
– przedpłata na konto (przelew bankowy)
– przelew odroczony dla Klientów, którzy podpisali umowę o współpracy z naszą firmą
– płatność za pobraniem (zapłata za towar podczas odbioru przesyłki od kuriera)

Jak dostarczane są przesyłki?
Przesyłki dostarczane są firmą kurierską Patron Service lub przez naszych wewnętrznych kierowców.

Ile czasu zajmuje dostawa towaru?
Towar zazwyczaj dostarczany jest w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Wyjątkiem są towary na specjalne zamówienie, których czas dostawy jest wydłużony.

Ceny w sklepie są NETTO czy BRUTTO?
Wszystkie ceny w sklepie są podane jako ceny BRUTTO.

Jakie są zasady zwrotu towaru w przypadku, gdy kupującym jest konsument?
W przypadku konsumentów szczegółowo opisaliśmy je w zakładce Prawo do odstąpienia od umowy.

Jakie są zasady reklamacji towaru, gdy kupującym jest konsument?
W przypadku konsumentów - prosimy o przesłanie reklamacji pisemnie na przykład poprzez formularz kontaktowy udostępniony w zakładce Kontakt. Prosimy o podanie informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji. Reklamację rozpatrzymy w przeciągu 14 dni od zgłoszenia. Jeżeli konieczne będzie odesłanie nam reklamowanego produktu, poniesiemy koszty przesyłki od Państwa do nas.

Jakie są zasady reklamacji towaru, gdy kupującym jest przedsiębiorca?
W przypadku przedsiębiorców - zwroty towarów wysyłane są na koszt firmy Gabart w przypadku zawinienia po stronie firmy Gabart. W każdym innym przypadku zwrot dokonywany jest na koszt nadawcy. Zwroty towaru nie uzgodnione wcześniej nie będą przyjmowane.
W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego lub niezgodnego z postanowieniami umowy Klientowi przysługuje prawo do reklamacji w terminie 3 dni od otrzymania towaru. W tym celu na stronie sklepu udostępniony jest formularz kontaktowy, poprzez który można dokonać zgłoszenia.
Sposób rozwiązania i czas rozpatrzenia reklamacji jest uzależniony od rodzaju towaru, jego wad oraz jego dostępności w magazynie lub u producenta. Przeciętnie wynosi 14 dni.
W przypadku wszelkich uszkodzeń mechanicznych towaru powstałych podczas transportu, reklamacja będzie uwzględniania jedynie po spisaniu protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera.
Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie internetowym udzielane są gwarancje producentów. W sprawie serwisowania wszelkich zakupionych w naszym sklepie urządzeń należy kontaktować się z nami.

Na czym polega współpraca z Waszą firmą i jak ją nawiązać?
Dzięki nawiązaniu współpracy z naszą firmą możliwe jest odroczenie terminu płatności za zakupione towary. W celu nawiązania współpracy należy skontaktować się z firmą Gabart. Wszelkie informacje na temat współpracy zawarte są w treści umowy. Pytania związane ze współpracą prosimy przesyłać na adres: esklep@gabart.pl.

Czy kupowanie przez Internet jest bezpieczne?
Zapewniamy, że zakupy w naszym sklepie internetowym są całkowicie bezpieczne. Wszelkie podane przez Państwa dane są przez nas chronione i nieudostępniane osobom trzecim.